Ekspozycja Lexusa, której motywem przewodnim było „przesuwanie granic doświadczenia elektryfikacji”, dowiodła tego, jak skutecznie marka potrafi wykorzystać nowe technologie i szanse związane z elektryfikacją, aby kreować nowe doświadczenia w dziedzinie mobilności.
Lexus to marka będąca pionierem innowacji i rozwoju od momentu swojego debiutu w 1989 roku. Od lat rzuca wyzwania utartym konwencjom klasy premium i dostarcza klientom zupełnie nowe wartości. W dziedzinie elektryfikacji po raz kolejny zamierza przekraczać granice swojego segmentu. Ambicją marki jest to, by do 2035 roku na całym świecie oferować wyłącznie samochody elektryczne, a w Europie już w 2030 roku. Marka zaprezentowała strategię dla nowych samochodów elektrycznych, które będą powstawać zgodnie z nowymi założeniami projektowymi oraz wykorzystywać technologie, które odmienią przyszłość motoryzacji. W tym celu opracowuje nową, modułową konstrukcję auta oraz nową generację baterii, które nie tylko zapewnią osiągi na najwyższym poziomie, ale pozwolą wyznaczyć nowe standardy w kwestii przyjemności z prowadzenia auta. Planowana jest też rewolucja w kwestii systemów operacyjnych, które pozwolą osiągnąć najwyższy poziom personalizacji, by każdy z użytkowników mógł dopasować auto do swoich potrzeb.