- Lexus zamawia u czołowych europejskich twórców sztuki cyfrowej oryginalne dzieła inspirowane motywem nowego Lexusa LBX: „Everyday Extraordinary”
- Artyści zaproszeni do projektu to Andreas Wannerstedt ze Szwecji, Ricardo Ulises Hernandez Gomez (znany też jako „Ulises”) z Hiszpanii i Charlotte Taylor z Wielkiej Brytanii
- Powstały intensywne wizualnie dzieła sztuki cyfrowej, które odzwierciedlają indywidualne spojrzenia artystów na kampanię promującą premierę Lexusa LBX
- Artyści w social mediach nie tylko prezentują swoje prace, ale odkrywają też kulisy twórczego procesu
Z okazji premiery nowego kompaktowego miejskiego crossovera, modelu LBX, Lexus zamówił u kilkorga europejskich twórców sztuki cyfrowej oryginalne wizje codziennego miejskiego życia, wyrażone w ekscytującej postaci dynamicznych obrazów.
Każdy z twórców opracował formy wizualne i animacje, czerpiąc z filmu i obrazów będących składnikami kampanii „Everyday Extraordinary”, która promuje Lexusa LBX. Te oryginalne dzieła są zupełnie nowym spojrzeniem na dobrze znane środowiska miejskie, a zarazem wyrazistą transformacją architektury i ulicznego krajobrazu. Najnowszy oryginalny projekt wpisuje się w wieloletnią współpracę Lexusa ze światem współczesnej sztuki i designu, odzwierciedlającą innowacyjność i kreatywność marki.
Artyści prezentują dzisiaj nowe prace na swoich kanałach w mediach społecznościowych, a Lexus wykorzysta je na różnych platformach i w inicjatywach marketingowych skierowanych do młodszych odbiorców. Każdy z autorów weźmie także udział w filmie „zza kulis”, w którym podzieli się osobistymi komentarzami na temat swoich pomysłów oraz sposobów ich realizacji w formie gotowego dzieła. Projekt jest zbieżny z ideą modelu LBX jako samochodu atrakcyjnego dla nowych kręgów odbiorców, a zwłaszcza młodszych klientów, którzy cenią jakość premium wyrażoną w nieco bardziej casualowym stylu.