Szybka nawigacja
SAMOCHODY KONCEPCYJNE

ULTRAKOMPAKTOWE AUTO KONCEPCYJNE

LS-FA łączy śmiałą interpretację firmowej linii designerskiej L-finesse z tradycyjną dla marki przyjemnością prowadzenia, stanowiącą nieodzowny element nowoczesnego luksusu w ujęciu Lexusa.

KONCEPCYJNY LEXUS LF-SA


Przed naszym europejskim studiem projektowym postawiliśmy ambitne zadanie: stworzyć ultrakompaktowy, miejski, czteroosobowy (2+2) samochód koncepcyjny. W rezultacie powstał pojazd skupiony na potrzebach kierowcy, zawsze gotowy na przygodę. Stąd też jego nazwa: SA to skrót od „Small Adventurer”.

Koncepcyjny LF-SA to samochód będący odważną interpretacją filozofii L-finesse, a jednocześnie pod każdym względem sprzyjający przyjemności z prowadzenia.

LF-SA to pomysł na samochód przyszłości, w którym kierowcy będą mogli realnie, a nie wirtualnie, przeżywać radość z prowadzenia, mając jednocześnie do dyspozycji supernowoczesne systemy łączności, informacji, rozrywki i bezpieczeństwa.

ODWAŻNY, ZWARTY STYL


Mimo swej surowości, zdecydowanie wyrzeźbionej bryły i śmiałego stylu LF-SA zachowuje podstawowe zalety prawdziwego samochodu miejskiego — łatwość manewrowania i zwinność — będące pochodną niewielkich rozmiarów.

PRZYSZŁOŚCIOWE WZORNICTWO

Kontrast między wklęsłościami i wypukłościami nadwozia podkreślają mocne podcięcia ponad nadkolami. W ten sposób bryła samochodu zyskuje unikalne proporcje i wywołuje silne wrażenie postępowego, dynamicznego ruchu.

W KOLORZE PRZYGODY

Duch przygody obecny jest także w kolorystyce naszego konceptu: srebrne wykończenie nadwozia nawiązuje do eksploracji kosmosu, a wnętrze inspirowane jest zaćmieniem słońca.

ZAPROSZENIE DO WNĘTRZA LF-SA


Pomimo swoich niewielkich wymiarów zewnętrznych LF-SA oferuje zaskakująco obszerne wnętrze. Poczucie autentycznego otwarcia na światło i powietrze podkreślone jest przez długie linie deski rozdzielczej i ruchomość kierownicy oraz pedałów.

PROJEKT DLA KIEROWCY

Ponieważ samochodami miejskimi najczęściej podróżuje tylko jedna osoba, w kabinie 2+2 koncepcyjnego Lexusa priorytetowo potraktowano miejsce kierowcy. Fotel kierowcy nie przesuwa się, można za to regulować położenie kierownicy i pedałów, przybliżając samochód do kierowcy.

PRZESTRZEŃ DO ODKRYWANIA

Fotel pasażera z przodu można przesuwać, uzyskując w ten sposób dostęp do tylnych miejsc. W projekcie wnętrza przestrzeń, materiały i bryły wykorzystano w taki sposób, by w kabinie stworzyć dwie wyraźnie odrębne, zachodzące na siebie przestrzenie eliptyczne.

 

NATURALNA OBSŁUGA

System informacyjno-rozrywkowy Lexusa LF-SA ma wyświetlacz w stylu holograficznym zintegrowany z krystalicznym panelem przyrządów, a także szerokokątny projektor HUD i touchpad w konsoli środkowej.